ביום ראשון, 28.10.2018 נערך טקס במגרשי הטניס המחודשים בו הוענקה מלגת טניסאי מצטיין, ע"ש לואיס נוסנוביץ' ז"ל ע"י פרופ' רותי פיין ועמותת קוסל.

 

לואיס נוסנוביץ' ז"ל נולד בבואנוס איירס, ארגנטינה, בשנת 1962כבר מילדותו הוא הפגין כישרון ועניין בספורט בכלל ובטניס בפרט.

בארגנטינה הוא למד חינוך גופני, ואף כי הצטיין בענפי ספורט רבים, תשוקתו הייתה לטניס. הוא למד עם טובי המורים והשחקנים המקצועיים, ולאחר שעלה ארצה בשנת 1995 המשיך לשחק וללמוד בצורה מקצועית בישראל.

חלומו היה להפוך למורה לטניס, דבר שנמנע ממנו בשל מגבלות שפה והמחלה שליוותה אותו כל חייו.

 

המלגה הוענקה השנה לאוראל קמחי בן ה-15, בנוכחות הוריו אפרת וירון, ילדי ביה"ס לטניס וצוות המאמנים בראשות גבי גלר, דני מזרחי ויונתן קרוואני (מאמן אישי של אוראל וחבר בצוות המאמנים של נבחרת ישראל)

אוראל בן ה- 15, עולה לכיתה י' בבית הספר הגימנסיה העברית בירושלים, במגמות – ביולוגיה וגיאוגרפיה.

אוראל המתגורר בשכונת "הר חומה" מתאמן במרכז לרנר מזה 7 שנים ובשנה האחרונה היקף הפעילות שלו גדל עד כדי 30 שעות אימון שבועיות.

אוראל הוביל בשנה האחרונה את קבוצות המועדון להישגים חסרי תקדים. 

קבוצת הבוגרים הגיעה למקום השלישי בישראל, וקבוצת הנוער זכתה במקום השני בטורניר "אלוף האלופים" הארצי.

אוראל מדורג במקום השני בישראל לגילאי 16 ונבחר לייצג את ישראל באליפות אירופה ליחידים שהתקיימה במוסקבה ובאליפות אירופה לקבוצות שהתקיימה בוולנסיה. אוראל זכה לשבחים מצוות האימון של הנבחרת על הופעתו באליפויות.

על הישגיו המרשימים יש גם לשבח את מאמנו האישי, יונתן קרווני, שהתמנה לאחרונה כחבר בצוות המאמנים הלאומי.

למרות הלו"ז העמוס של אוראל והיעדרויות הרבות מהארץ ומבית הספר, אוראל הינו תלמיד מצטיין הדואג להשלים את לימודיו, תומך ומסייע לשחקנים הצעירים במועדון.

 

עמותת קוסל מוקירה תודה לפרופ' רות פין, שהינה היוזמת של רעיון הענקת המלגה לספורטאי מצטיין בתחום הטניס, ואשר מוקד פעילותו הספורטיבית הוא המרכז הספורט של האוניברסיטה העברית בהר- הצופים.

רות פיין היא פרופסור מן המניין בחוג ללימודים רומאניים ולטינו-אמריקניים וראש המכון לתרבויות המערב.