ram-menu3
זומבה

זומבה

סוג של ריקוד עם אירובי עם מקצבים לטינים כגון סלסה, קומביה, מרנגה ורגטון מתאים לכולם זה שיעור אנרגטי שמרגיש כאילו מסיבה אחת גדולה מובטחת הנאה רבה ובלי להרגיש שורפים בין 500-800 קלוריות המוטו שחי זומבה לגוף ולנשמה
זומבה נשים

זומבה נשים

סוג של ריקוד עם אירובי עם מקצבים לטינים כגון סלסה, קומביה, מרנגה ורגטון מתאים לכולם זה שיעור אנרגטי שמרגיש כאילו מסיבה אחת גדולה מובטחת הנאה רבה ובלי להרגיש שורפים בין 500-800 קלוריות המוטו שחי זומבה לגוף ולנשמה
עיצוב נשים

עיצוב נשים

התעמלות המתמקדת בירכיים, חיטוב הבטן, שרירי קרקעית האגן, ישבן, חזה, זרועות. מתמקדים בשריר אחד או בקבוצת שרירים ע"י כיווץ והידוק של השרירים הרפויים במטרה לשפר את הטונוס השרירי. ההתעמלות מתבצעת עם אביזרים שונים לדוגמא: גומיה, כדור, משקולות, ועוד
פילאטיס

פילאטיס

שיטה המתמקדת בחיזוק ועיצוב שרירי הליבה של הגוף שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן מיועדת לכל אדם בכל גיל ומצב גופני. משלבת עבודה על נשימה נכונה, ריכוז פיזי ומנטלי הארכת השרירים תוך כדי חיזוקם והגמשתם
עיצוב-משולב

עיצוב-משולב

התעמלות המתמקדת בירכיים, חיטוב הבטן, שרירי קרקעית האגן, ישבן, חזה, זרועות. מתמקדים בשריר אחד או בקבוצת שרירים ע"י כיווץ והידוק של השרירים הרפויים במטרה לשפר את הטונוס השרירי. ההתעמלות מתבצעת עם אביזרים שונים לדוגמא: גומיה, כדור, משקולות, ועוד
אימון רצועות/outrace

אימון רצועות/outrace

השיעור מתקיים על מתקן ה outrace בקומפלקס הכושר במתחם לאימון פונקציונלי ע"ש גב' דניאלה מוחריק.
מקסימום עד 10 נרשמים, ע"ב הרשמה מראש וע"ב מקום פנוי.
פילאטיס נשים

פילאטיס נשים

שיטה המתמקדת בחיזוק ועיצוב שרירי הליבה של הגוף שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן מיועדת לכל אדם בכל גיל ומצב גופני. משלבת עבודה על נשימה נכונה, ריכוז פיזי ומנטלי הארכת השרירים תוך כדי חיזוקם והגמשתם
עיצוב+אירובי

עיצוב+אירובי

שיעור המשלב פעילות אירובית וחיזוק. למעשה שיעור זה הוא ה"מפתח" לכל מתאמן, שיעורים אלו הם מכלול של גיוון ורעיונות אין סוף, הגוף כולו תמיד עובד, את השרירים מרגישים היטב, שיעור אנרגטי עם מוסיקה סוחפת.
עיצוב דינמי

עיצוב דינמי

השיעור מאפשר לשפר באופן משמעותי תפקודים שונים בגופם, כמו שיפור במערכת החיסונית, הכושר הגופני, תפקודי הלב והריאה ועוד.
עיצוב דינאמי המשלב תרגילים תנועתיים ואביזרי כושר כמו כדורים, גומיות ומשקולות מאפשר למתאמנים ליהנות מחוויה ספורטיבית ואנרגטית. אלה אלמנטים המניבים חיזוק הגוף, התנגדות ושריפת שומנים אשר תורמים ליצירת מראה חטוב.
יוגה

יוגה

תנוחות היוגה שמשחררות ממתח ולחץ דורשות אימון. יוגה היא התרגיל הטוב ביותר בכדי להיפתר ממחלות. השם יוגה בא מהמילה ההודית שפירושה "הצטרף" או "איחוד". היוגה כוללת איחוד בין הגוף מחשבה וחופש של הפרט בכדי להשיג את הבריאות והרגשה טובה. מחקרים הוכיחו שתרגול של מצבי יוגה וטכניקות נשימה יש להם הרבה יתרונות כמו ירידה במשקל, לחץ דם נורמלי, הגברת הריכוז, הגברת גמישות הגוף, הוצאת רעלים ממערכת הגוף וכו'.
פלדנקרייז

פלדנקרייז

שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם קשיים או כאבים הקשורים ליציבה, לבעיות מפרקים, לאנשים עם כאבי גב, לבעיות קואורדינציה ושיווי משקל. כמו כן לשיפור תחושה עצמית, להקלה על נשימה, ליציבה זקופה בלי מאמץ, לשיפור הגמישות (גופנית ושכלית), להרמוניה וחן תנועתי, היא משדרת כבוד לגוף, מפתחת עצמאות אחראיות ויכולת למידה בכל התחומים.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם עקמת, אחרי תאונות וניתוחים, לבעיות פרקים, בעיות עצבים, פריצות דיסק.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לנשים בהריון ואחרי לידה.
נפלאות התנועה-משולב

נפלאות התנועה-משולב

פעילות תנועה מודעת עם מוזיקה. הפעילות משפרת תפקודים פיזיים (שיפור שיווי המשקל, היציבה והקואורדינציה וחיזוק העצם) וחברתיים.
אימון אינטרוולי

אימון אינטרוולי

שיטת אימון המשתמשת בבעיטות ואגרופים תוך כדי סיבוב, הרמות ברכיים גבוהות סיבובי מותניים ושילוב של תנועות אגרוף בקצב סוחף ואווירה מדרבנת.
מטרת האימון לפתח סבולת לב ריאה ולשפר את צריכת החמצן המירבית.

קיקבוקסינג

קיקבוקסינג

שיטת אימון המשתמשת בבעיטות ואגרופים תוך כדי סיבוב, הרמות ברכיים גבוהות סיבובי מותניים ושילוב של תנועות אגרוף בקצב סוחף ואווירה מדרבנת.
צפיפות העצם-גיל הזהב

צפיפות העצם-גיל הזהב

אימון עיצוב המשלב תרגילים המבוססים על הפעלת התנגדות או עומס על העצם במקומות רגישים למניעת בריחת סידן, חיזוק העצם, הגדלת טווח התנועה של המפרקים ומניעת שברים
התעמלות בריאותית- גיל הזהב

התעמלות בריאותית- גיל הזהב

השיעור מתמקד בהגדלת טווח תנועת מפרקים, להפחתת כאבים כרוניים, לשיפור הכושר הגופני וליציבה נכונה.
התעמלות במים-גיל הזהב

התעמלות במים-גיל הזהב

התעמלות המערבת את כל שרירי הגוף. שורף קלוריות, מחזק את השרירים, משפר טווח תנועה, סבולת לב ריאה. התרגילים מהיבשה אשר משתנים בהתאם לעבודה במים אין צורך בידע בשחייה
על הכיסא- גיל הזהב

על הכיסא- גיל הזהב

פעילות גופנית מווסתת והדרגתית
לשיפור וחיזוק מערכת השרירים והעצמות
כושר- גיל הזהב

כושר- גיל הזהב

ריקודי עמים- גיל הזהב

ריקודי עמים- גיל הזהב

מתיחות- גיל הזהב

מתיחות- גיל הזהב

שיעור העובד על שיפור הגמישות והארכת השרירים