השיעורים שלנו
פלדנקרייז
בהדרכת: מיכל
שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם קשיים או כאבים הקשורים ליציבה, לבעיות מפרקים, לאנשים עם כאבי גב, לבעיות קואורדינציה ושיווי משקל. כמו כן לשיפור תחושה עצמית, להקלה על נשימה, ליציבה זקופה בלי מאמץ, לשיפור הגמישות (גופנית ושכלית), להרמוניה וחן תנועתי, היא משדרת כבוד לגוף, מפתחת עצמאות אחראיות ויכולת למידה בכל התחומים.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לאנשים עם עקמת, אחרי תאונות וניתוחים, לבעיות פרקים, בעיות עצבים, פריצות דיסק.
שיטת פלדנקרייז עוזרת לנשים בהריון ואחרי לידה.
התעמלות משולבת
בהדרכת: חנה
השיטה מהווה הכלאה וחיבור של ההתעמלות בגישה הקונבנציונאלית השמה דגש לתחרותיות והישגיות לבין ההתעמלות הבריאותית השמה דגש להקשבה ומודעות לגוף.
בשיעורים נלמד ההקשבה והחיבור לגוף, נשימה נכונה ומודעות לגוף וליציבה. נוסיף את תחושת המאמץ של הגוף והשרירים בכלל ושרירי הבטן בפרט. וכך יינתן מענה משולב לצורך שלנו בחיזוק השרירים והרגשתם, בתחושת התנועתיות בכל מנחי הגוף ולא רק או בעיקר בשכיבה, יחד עם דגש רב לנשימה וליציבה שלנו ולהקשבה לגוף.
אירובי במים
בהדרכת: אנה/הילה/חנה/גנאדי
התעמלות המערבת את כל שרירי הגוף. שורף קלוריות, מחזק את השרירים, משפר טווח תנועה, סבולת לב ריאה. התרגילים מהיבשה אשר משתנים בהתאם לעבודה במים אין צורך בידע בשחייה
יוגה
בהדרכת: חנה/אפי
תנוחות היוגה שמשחררות ממתח ולחץ דורשות אימון. יוגה היא התרגיל הטוב ביותר בכדי להיפתר ממחלות. השם יוגה בא מהמילה ההודית שפירושה "הצטרף" או "איחוד". היוגה כוללת איחוד בין הגוף מחשבה וחופש של הפרט בכדי להשיג את הבריאות והרגשה טובה. מחקרים הוכיחו שתרגול של מצבי יוגה וטכניקות נשימה יש להם הרבה יתרונות כמו ירידה במשקל, לחץ דם נורמלי, הגברת הריכוז, הגברת גמישות הגוף, הוצאת רעלים ממערכת הגוף וכו'.
פילאטיס
בהדרכת: חני/הילה
שיטה המתמקדת בחיזוק ועיצוב שרירי הליבה של הגוף שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן מיועדת לכל אדם בכל גיל ומצב גופני. משלבת עבודה על נשימה נכונה, ריכוז פיזי ומנטלי הארכת השרירים תוך כדי חיזוקם והגמשתם
עיצוב
בהדרכת: חני/אסתר
התעמלות המתמקדת בירכיים, חיטוב הבטן, שרירי קרקעית האגן, ישבן, חזה, זרועות. מתמקדים בשריר אחד או בקבוצת שרירים ע"י כיווץ והידוק של השרירים הרפויים במטרה לשפר את הטונוס השרירי. ההתעמלות מתבצעת עם אביזרים שונים לדוגמא: גומיה, כדור, משקולות, ועוד
Zumba
בהדרכת: סהר/אריאל
סוג של ריקוד עם אירובי עם מקצבים לטינים כגון סלסה ,קומביה,מרנגה ורגטון מתאים לכולם זה שיעור אנרגטי שמרגיש כאילו מסיבה אחת גדולה מובטחת הנאה רבה ובלי להרגיש שורפים בין 500-800 קלוריות המוטו שחי זומבה לגוף ולנשמה
אשטנגה יוגה
בהדרכת: אסנת/נירה
אשטנגה יוגה היא אחת השיטות הפופולריות ביותר בקרב מתרגלי היוגה ברחבי העולם. היא נחשבת לשיטה הדינאמית ביותר, ואכן רבים בחרו לאמץ את האשטנגה ויניאסה יוגה כדרך חיים. שיטת אשטנגה וינייאסה יוגה שמה לדגש מספר נושאים עיקריים: עקרון הוינייאסה הוא הקשר של התנוחות אחת לשניה בסינכרוניזציה מדויקת של נשימה ותנועה. כמו כן ישנה התכוונות לנשימה ייחודית הלקוחה מאומנות הפראניאמה, בשם "אוג'יי" (נשימה מנצחת, מרוממת); טכניקת תנועה עם שימת לב ושימוש ברצפת האגן ("באנדהה"- מכוון ו/או מנעול אנרגטי) ודגש על ה"דרישטי" (נקודות מבט מדויקות). כל הטכניקות הללו מוסיפות לריכוז ולעבודת תנועה חכמה.
אייקידו
בהדרכת: שלומי
אייקידו היא אומנות הגנה עצמית יפנית המבוססת על השתלבות עם התנועה של התוקף. אומנות זו פותחה במהלך החצי הראשון של המאה העשרים, על-ידי מוריהי וושיבה (או או-סנסי), והיא מבטאת שכלול של תורות לחימה יפניות מסורתיות. ברוח זו, האימון באייקידו אינו תחרותי או הישגי (אין זה "ספורט"), והניצחון היחיד שאפשר להשיגו, אם בכלל, הוא על המתאמן עצמו.
בדוג'ו אייקידו ירושלים אנו מתאמנים בסגנון סיידוקאן אייקידו, השם דגש על תנועות גוף נכונות וקצרות, שמבטאות תנועה רכה, מעגלית, ורבת עוצמה. האימון נעשה באווירה חברית ונעימה, תוך הבנה שהידע והטכניקות בדוג'ו הן רכוש משותף של הקהילה כולה – ולאו דווקא של המורים. הרצון הוא ליצור תנאים של הקשבה וכבוד הדדי, הנמצאים בלב האומנות שאותה אנו לומדים ובה מתפתחים.
חיזוק יציבה ומתיחות
בהדרכת: אסתר
אימון לחיזוק השרירים הטבעתיים, שיפור שיווי משקל ויציבה. הארכת השרירים, הגדלת טווח התנועה וחיזוק מפרקים.
התעמלות לצפיפות העצם
בהדרכת: הילה/אנה
אימון עיצוב המשלב תרגילים המבוססים על הפעלת התנגדות או עומס על העצם במקומות רגישים למניעת בריחת סידן, חיזוק העצם, הגדלת טווח התנועה של המפרקים ומניעת שברים
קיקבוקס
בהדרכת: שירלי שיטרית
שיטת אימון המשתמשת בבעיטות ואגרופים תוך כדי סיבוב, הרמות ברכיים גבוהות סיבובי מותניים ושילוב של תנועות אגרוף בקצב סוחף ואווירה מדרבנת.
פילאטיס וחיזוק
בהדרכת: ילנה/חלי
האימון מתמקד בשיטה המחנכת למודעות גוף, שיפור היציבה והגמישות. תוך מיקוד בחיזוק, קואורדינציה ויעילות תנועתית.
בשיעור מושם דגש על חיזוק שרירי הליבה (בטן, גב וירכיים) בעזרת תמיכת הרצפה, משקל גוף ושימוש באביזרים, כגון: גומייה, כדור, גליל ועוד.
מתיחות
בהדרכת: ילנה
שיעור העובד על שיפור הגמישות והארכת השרירים
עיצוב ומתיחות
בהדרכת: חלי
שיעור המאופיין בפעילות לחיזוק שרירי גוף עליון ותחתון בעזרת אביזרי אימון ומוסיקה.
בשיעור מתמקד באימון שריר או קבוצת שרירים אשר במהלך התרגול מתחזקים ומעוצבים. במהלך האימון מורגשת עליה של טונוס השריר, שיפור היציבה, הגמישות והכושר.
עיצוב וצפיפות העצם
בהדרכת: אליס
שיעור המשלב תרגילים המבוססים על הפעלת התנגדות או עומס על העצם במקומות רגישים, למניעת בריחת סידן וחיזוק העצם.
מטרת השיעור היא להגמיש ולהאריך את המפרקים בעזרת אביזרים שונים כמו: גומייה, כדור, גליל ועוד.
גלרית תמונות וסרטונים